понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити мені такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
- як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямсованими у навчанні;
- як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
- перехід до процесу навчання, що будується щодо потреб учнів і вимагає адаптації;
- вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
- учні мають бьути активними у власному навчанні;
- учителі можуть диференціювати навчання.

В цьому модулі ми працювали з такою проблемою як диференціація, що є надзвичайно важливою в процесі навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий