Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме:
- яким чином створення системи оцінювання допоможе мені прокращити мені навчальний процес;
- як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених цілей;
- оцінювання що будується навколо навчальних потреб має акцентувати увагу як на змісті теми, так і на навичках 21 ст. Щоб визначити розуміння учнями теми, їх знання, якість учнівських робіт, використовується підсумкове оцінювання.
В цьому модулі мені сподобалися методи оцінювання учнівських робіт, а також пропозиція до залучення учнів до складання власної системи оцінювання.
- яким чином створення системи оцінювання допоможе мені прокращити мені навчальний процес;
- як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених цілей;
- оцінювання що будується навколо навчальних потреб має акцентувати увагу як на змісті теми, так і на навичках 21 ст. Щоб визначити розуміння учнями теми, їх знання, якість учнівських робіт, використовується підсумкове оцінювання.
В цьому модулі мені сподобалися методи оцінювання учнівських робіт, а також пропозиція до залучення учнів до складання власної системи оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий